Od stredy 4. mája je na piešťanskom mestskom úrade platná nová organizačná štruktúra. Na základe organizačných zmien pribudli na radnici štyri pracovné miesta. K zmenám došlo aj v Kancelárii vedenia mesta.
mestsky urad

„Kancelária vedenia mesta je po novom rozčlenená na Kanceláriu primátora a Kanceláriu prednostu MsÚ. Na Oddelení stavebných služieb a rozvoja mesta boli zriadené dve funkčné miesta referentov. Po jednom referentskom mieste pribudlo aj na Oddelení finančných služieb a Oddelení IT a majetkových služieb,“ informovala hovorkyňa pieštanskej radnice Eva Bereczová.

V súvislosti s organizačnými zmenami sa budú v nasledujúcom období konať pohovory na vzniknuté pracovné miesta. Už v pondelok 9. mája o 9,00 hod. sa na Mestskom úrade uskutoční pohovor s uchádzačmi o pracovné miesto referenta Oddelenia IT a majetkových služieb so zameraním na majetkové služby a verejné obstarávanie.

Podľa vyjadrenia hovorkyne sa pohovory s uchádzačmi o ďalšie vzniknuté pracovné miesta uskutočnia v nasledujúcich týždňoch.

TS Mesto Piešťany/red

About PNky.sk

Redakcia:
Martin Palkovič – zodpovedný redaktor
redakcia@pnky.sk

Inzercia:
inzercia@pnky.sk
Cenník inzercie

Vydavateľ:
HPA, s.r.o .
Bodona 768/48
92101 Piešťany
Slovenská republika
IČO: 47 465 972