Samospráva reaguje na aktuálnu situáciu s výskytom ochorenia covid-19 na mestskom úrade. Cieľom je znížiť riziko šírenia koronavírusu v priestoroch, kde sa zvyčajne zhromažďuje alebo vystrieda väčší počet ľudí.

Občania musia v najbližších dňoch komunikovať so zamestnancami Mestského úradu Piešťany telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. „Osobná návšteva je možná len po predchádzajúcej konzultácii s príslušným pracovníkom úradu,“ informovala radnica.

Ľudia by tiež mali uprednostniť elektronické platby daní a poplatkov. Klientské centrum, kde je možné vybaviť napríklad overovanie podpisov, evidenciu obyvateľov a register adries, v najbližších dňoch funguje v obmedzenom režime od 7.00 do 15.00 h, len na základe telefonického dohovoru.

„Písomné žiadosti a korešpondenciu vkladajte do poštovej schránky umiestnenej na budove pri vstupnom schodisku. V prípade potreby potvrdenia prevzatia kontaktujte podateľňu v pracovnom čase na čísle 033/77 65 411,“ uvádza na svojej web stránke piešťanská radnica.

Zdroj: piestany.sk

About PNKYSK

Redakcia:
Martin Palkovič – zodpovedný redaktor
redakcia@pnky.sk

Inzercia:
inzercia@pnky.sk
Cenník inzercie

Vydavateľ:
HPA, s.r.o .
Bodona 768/48
92101 Piešťany
Slovenská republika
IČO: 47 465 972