Krajská organizácia cestovného ruchu vyhlásila súťaž na nové logo

Krajská organizácia cestovného ruchu vyhlásila súťaž na nové logo

5. októbra 2020 Off Od PNKYSK

Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj (KOCR) vyhlásila verejnú súťaž na návrh svojho loga a základnej vizuálnej identity. Organizácia chce aj týmto krokom prispieť k zatraktívneniu Trnavského kraja ako destinácie cestovného ruchu.

Hodnotená bude predovšetkým originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu, ktorý bude moderným a pútavým grafickým vyjadrením motta „Kraj zážitkov,“ ktorý KOCR vo svojej komunikácii s verejnosťou používa. Víťazný návrh bude známy v prvej polovici novembra a jeho autor získa finančnú odmenu 2000 eur.

Všetky podrobné informácie o súťaži, ako aj aj brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v TTSK vidieť a zažiť, sú k dispozícii na webovej stránke krajzazitkov.sk a sociálnych sieťach.

V rámci podpory cestovného ruchu v Trnavskom kraji KOCR uskutočnila kampaň zameranú na prilákanie domácich aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehala v auguste v printových a online médiách, rádiách a na sociálnych sieťach. Predstavené boli turistické „naj“ zo všetkých okresov kraja z oblasti cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch, kúpeľníctva i kultúrnych pamiatok.

V zložitej situácii pandémie ochorenia Covid-19 KOCR zároveň prispela na marketingové aktivity svojim trom členským oblastným organizáciám cestovného ruchu –  OOCR Trnava Tourism, OOCR Rezort Piešťany a OOCR Žitný ostrov-Csallóköz.

Zdroj: Tlačová správa TTSK Foto: facebook.com/trnavskykraj