Piešťanci napriek tomu, že žijú v kúpeľnom meste, často netušia, čo kúpele ponúkajú. Navrhnúť riešenie ako túto situáciu zlepšiť prostredníctvom komunikačnej stratégie, by chcela Michaela Chebeňová, ktorá je študentkou piateho ročníka na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne v odbore marketingovej komunikácie. Danou témou sa zaoberá vo svojej diplomovej práci.

mp-04-09-14-108325[1]Cieľom práce je vytvorenie komunikačnej stratégie pre kúpele orientovanej pre domácich obyvateľov. Podľa M. Chebeňovej je veľká škoda, že bývame v kúpeľnom meste, a mnoho domácich ani len netuší, aké služby kúpele ponúkajú, a preto ich ani nevyužívajú.

Pre získanie informácií vytvorila mladá Piešťanka online dotazník, ktorí potrebuje vyplniť od čo najväčšieho množstva obyvateľov Piešťan a okolitých obcí. Pýta sa v ňom napríklad či viete , aké služby Kúpele Piešťany poskytujú, či ste už využili ich služby, alebo či ste navštívili ich webstránku…

Vyplnenie dotazníka s tridsiatimi otázkami vám nezaberie viac ako 5 až 10 minút.

mp-04-09-14-108332[1]

-th-, Ilustr. foto: -mp-

About PNky.sk

Redakcia:
Martin Palkovič – zodpovedný redaktor
redakcia@pnky.sk

Inzercia:
inzercia@pnky.sk
Cenník inzercie

Vydavateľ:
HPA, s.r.o .
Bodona 768/48
92101 Piešťany
Slovenská republika
IČO: 47 465 972